MIRALL TRENCAT A LES ESCOLES

Durant els cursos 2018-2019 i 2019-2010, Mirall trencat serà lectura preceptiva de batxillerat. Club Editor us l'ofereix en butxaca amb un postfaci especial de Marta Nadal, dins la col·lecció "Club Editor Jove". Clicant aquí podeu consultar totes les nostres edicions escolars.

Les nostres novetats

Víctor Català Tots els contes 1
Antònia Carré-Pons Com s'esbrava la mala llet
Eva Baltasar Permagel
Mercè Rodoreda La mort i la primavera
  • 1 de 6

L'autor@ del mes

Eva Baltasar

Eva Baltasar és coneguda avui com l'autora de Permagel, primera novel·la d'una trilogia que ha suscitat passions des del moment de la seva sortida.

MIRALL TRENCAT en edició vintage

Per als que vulguin llegir-lo en el format habitual dels nostres llibres, l'hem reeditat al "Club dels Novel·listes", com La plaça del Diamant i La mort i la primavera, amb el di

dimarts, abril 24, 2018 - 09:20 | 0

UNCERTAIN GLORY worldwide reviews

ENGLISH REVIEWS

Read an excerpt in Literary Hub

dilluns, gener 15, 2018 - 18:27 | 0

Cartes elèctriques

La gran insurrecció dels clàssics demana asil a les biblioteques

Ara i arreu ja no es pretén educar les masses sinó ensinistrar-les, que és tot el contrari, encara que el discurs ho expressi amb una gran discreció: ja no es parla de coneixement sinó de coneixements en plural, un plural que conté tota una ideologia.