Club Editor a l’abast dels estudiants

El Mirall trencat de Mercè Rodoreda a la col·lecció Club Editor Jove és una edició pensada per als estudiants, amb el pròleg de l’autora i un postfaci de Marta Nadal.

Si voleu demanar-ne un exemplar de mostra o més informació, sisplau feu-ho per correu electrònic a educació@clubeditor.cat

Si voleu comprar-lo per als alumnes heu de fer-ho a la llibreria de la vostra preferència o bé, si teniu capacitat legal per vendre’ls, dirigir-vos a la nostra distribuïdoraLes Punxespunxes@punxes.es o 93 485 63 80.

A la col·lecció Club Editor Jove, a més de l’obra de Mercè Rodoreda, també hi reivindiquem Víctor Català i Aurora Bertrana: dones i escriptores que aconsegueixen travessar les fronteres de la literatura i posar el dit a la nafra de qüestions ètiques i dilemes humans que, en l’actualitat, tenen plena vigència: el patriarcat i la marginació, la convivència i la solidaritat, l’odi i la guerra. L’antologia De foc i de sang de Caterina Albert i Tres presoners d’Aurora Bertrana són publicacions adreçades a estudiants de 4t d’ESO, que compten amb comentaris i postfacis de professores de secundària com Lluïsa Julià i Marta Pasqual.

Dues línies terriblement paral·leles de Francesc Grau i Viader és una novel·la que explica la Guerra Civil viscuda per un soldat de 17 anys, amb un postfaci de l’historiador Agustí Alcoberro pensat per a les aules de Literatura catalana i d’Història. Per últim, K.L. Reich de Joaquim Amat-Piniella narra la deportació dels republicans espanyols als camps nazis a través de la història de dos amics, l’Emili i en Francesc, a Mauthausen. Amb un postfaci de Marta Marín-Dòmine.

A partir d’aquestes lectures, l’editorial Club Editor ofereix la possibilitat als centres de secundària d’una trobada amb els alumnes en forma de xerrada, club de lectura o conferència.