Aquesta política es revisa periòdicament per assegurar la seva vigència, pel que pot ser modificada. Li recomanem que visiti la pàgina amb regularitat on l’informarem de qualsevol actualització referent a aquesta.

TIPUS DE GALETES UTILITZADES I LA SEVA FINALITAT

Segons l’entitat que la gestiona

GALETES PROPÒSIT TITULAR DURADA
Google Analytics (_ga) S’utilitza per identificar i distingir un usuari. Emmagatzemar un ID d’usuari únic (userid), que es generen de forma aleatòria. S’utilitza per calcular les interaccions d’usuari (visites, dades d’usuari, sessions i campanyes), per tal d’optimitzar els serveis que ofereixen. Google 2 Anys
Google Analytics (_gid) S’utilitza per identificar l’usuari mateix per a un sol dia. Google 24 Hores

A la nostra pàgina web també fem servir el sistema de mesurament d’audiència Google Analytics, una eina d’anàlisi web de Google que ens permet conèixer com interactuen els usuaris de la nostra pàgina web.

Juntament amb els nostres arxius de registre del servidor, ens permeten conèixer el nombre total d’usuaris que visiten la nostra pàgina web i aquelles parts del mateix que gaudeixen de major popularitat. Gràcies a elles obtenim una informació que pot ajudar-nos a millorar la navegació i donar un millor servei als usuaris i clients.

Incloem a continuació l’enllaç de la pàgina web de Google on pot consultar la descripció del tipus de galetes que fa servir Google Analytics i el seu període d’expiració:

Segons el termini de temps que romanen actives

Segons la seva finalitat

La configuració d’aquestes opcions en el seu navegador, la pot realitzar de conformitat amb els següents enllaços corresponents a cada un dels navegadors identificats:

CONSENTIMENT

Al Club Editor mai guardem les dades personals dels nostres usuaris, a excepció de l’adreça IP d’acord al descrit anteriorment, tret que vulguis sol·licitar informació sobre els nostres productes i / o serveis que posem a la teva disposició o rebre informació sobre promocions i continguts del teu interès.

CONTACTE